top of page
handen omhoog_edited.jpg

Wij vinden dé topkandidaat voor jouw bedrijf.

Dankzij onze jarenlange ervaring bij tal van toonaangevende bedrijven, hebben we heel wat expertise opgedaan bij het aantrekken, opstarten en integreren van nieuwe medewerkers, zowel voor vaste recrutering als voor tijdelijke versterking via Interim Managers. Net daarom besteden we ook bijzonder veel aandacht aan het zoeken naar de 'perfecte match'. Een kandidaat past niet altijd bij uw bedrijfscultuur, normen en waarden. Wij stellen u één topkandidaat voor bij wie dat wél het geval is. 

​

Hoe gaan we tewerk?

​

1. Intake gesprek.

Wij ontmoeten u - of een verantwoordelijke van uw bedrijf - voor een intake gesprek, bij u op het bedrijf. Tijdens dit gesprek leren wij uw bedrijf beter kennen: de bedrijfscultuur, normen en waarden, waar u belang aan hecht, de belangrijkste key-players binnen uw bedrijf, de toekomstige verantwoordelijke voor de nieuwe medewerker,...

Tijdens dit gesprek gaan wij ook dieper in op de vacature waarvoor een kandidaat wordt gezocht. Hoe duidelijker de omschrijving van de functie en de verantwoordelijkheden, hoe groter de kans dat wij die perfect match voor u zullen vinden. Bij dat eerste gesprek ontvangt u meteen ook alle details betreffende onze voorwaarden, fee, etc...

2. Wij starten onze zoektocht en ontmoeten kandidaten.

Op basis van de functieomschrijving gaan wij opzoek naar kandidaten die in aanmerking komen voor de betreffende vacature. Wij graven daarvoor binnen ons eigen netwerk dat we in de loop der jaren onder meer via www.topkandidaat.be hebben opgebouwd. We maken ook gebruik van de bestaande sociale media kanalen. Zonder vermelding van de naam van uw bedrijf, contacteren we de kandidaten. Na het ontvangen hebben van hun cv, maken we met de kandidaat een afspraak voor een zeer uitgebreid interview en enkele persoonlijkheidstesten. Afhankelijk van de betreffende functie, worden een aantal van deze testen aangepast.

Afbeelding7.png

3. Wij stellen u één kandidaat voor.

Op basis van de vacature, de kennis van uw bedrijf en de capaciteiten van de kandidaat of kandidate, stellen wij u één persoon voor. Wij bezorgen u een profiel van deze persoon en de redenen waarom we hem of haar voorstellen. Wenst u de kandidaat te ontmoeten, dan wordt een afspraak vastgelegd. Vlak na de afspraak nemen wij opnieuw contact met u op én met de persoon in kwestie.

​

4. Ondertekening overeenkomst en garantie.

Na ondertekening van de overeenkomst, volgen wij de kandidaat gedurende de eerste paar maanden op. Wij helpen u desgewenst bij een goede onboarding, integratie en interne- en externe communicatie. Wij zijn ervan overtuigd dat de kans op een 'niet-geslaagde aanwerving' tot het absolute minimum wordt herleid.

​

Bij de opstart van de nieuwe medewerker ontvangt u van ons een factuur ten bedrage van 50% van de afgesproken fee. Na drie maanden zal u een factuur voor het resterende bedrag ontvangen. Indien de persoon binnen de drie maanden het bedrijf verlaat, gaan wij voor u - zonder meerkost - op zoek naar een nieuwe kandidaat.

​

5. Opvolging (met onboarding en integratie, indien gewenst).

Een vlekkeloze onboarding vanaf het moment van ondertekening is cruciaal om de nieuwe medewerker te integreren in uw bedrijf. Indien u dat wenst, helpen wij u bij de opstart van de nieuwe kracht: de communicatie, praktische zaken, het contact met de collega's, de benodigde opleiding,... 

Geef ons een seintje, en wij vertellen u hier alles over.

​

Meer weten? contacteer ons vrijblijvend

Frank Vanmeenen +32 499 980 341  |   Paul Gelders +32 475 782 493   |  info@socrato.be

© 2023 by Acomma bv & Bernaka Consultancy

  • Facebook
  • LinkedIn
bottom of page